Pontos idő: 2020. 10. 28. 18:21:11

Időzóna: UTC + 1 óra




 Oldal: 6 / 16 [ 154 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 14:24 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
"Térkép Rács"
"Érvényes"
"Vízszintes"
"Függőleges"
"Éppen Játéktesztelés"
"Csatlakozás az Aktiváló Szerverhez"
"Alapanyag Menedzser"
"Importálás..."
"Exportálás..."
"Előnézet..."
"Törlés..."
"Bezárás" "Átlátszó Szín (L-click)" " Áttetsző Szín (R-click)" "Kiürítés"



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 14:58 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1001, "Eszköz Sáv"
}

----------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1011, "Windows ennek verzióján nem lehet futtatni."
1012, "DirectX 8.0 vagy nagyobb nincs installálva."
1013, "Nem Kompatibilis ezzel a processzorral."
1014, "256 szín vagy alatt nem futtatható."
1015, "1024 x 768 vagy alatt nem futtatható."
1016, "Állítsd a képernyő DPI-jét alapvető méretre."
1017, "RPG Maker VX Ace RTP-je nincs installálva."
1018, "%s nem lett megtalálva."
1019, "Sikertelen az RGSS beindítása."
1020, "Sikertelen a DirectX Audio beindítása."
1021, "Belső hiba."
}
------------------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1024, "Licenc hitelesítése sikeres."
1025, "Licenc hitelesítése sikeres."
1026, "Projekt helyének megválasztása:"
1027, "Kimeneti mappa megválasztása:"
1028, "A projekt neve nem megengedett betűket tartalmaz."
1029, "A mappa neve nem megengedett betűket tartalmaz."
1030, "Az útvonal neve túl hosszú."
1031, "Ilyen nevű mappa már létezik."
1032, "Ilyen nevű fájl már létezik."
1033, "Sikertelen a mappa létrehozása."
1034, "Sikertelen a mappa másolása."
1035, "Sikertelen a projekt létrehozása."
1036, "Ez a projekt fájl az RPG maker egy újabb verziójával készült ezért nem tölthető be ebbe a verzióba."
1037, "A Csak Olvasás funkció kikapcsolása, a rosszul működés megakadályozása érdekében."
1038, "Sikertelen a Csak Olvasás funkció kikapcsolása."
1039, "A titkosított tároló törlése, a hibásodás megakadályozása érdekében."
}
-----------------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1040, "Sikertelen a titkosított tároló törlése."
1041, "Sikertelen a játék adat betöltése."
1042, "Sikertelen a színész adat betöltése."
1043, "Sikertelen az osztály adat betöltése."
1044, "Sikertelen a képesség adat betöltése."
1045, "Sikertelen a tárgy adat betöltése."
1046, "Sikertelen a fegyver adat betöltése."
1047, "Sikertelen a vértezet adat betöltése."
1048, "Sikertelen az ellenség adat betöltése."
1049, "Sikertelen a csapat adat betöltése."
1050, "Sikertelen az helyzet adat betöltése."
1051, "Sikertelen az animáció betöltése."
1052, "Sikertelen a terepgyűjtemény adat betöltése."
1053, "Sikertelen az általános esemény adat betöltése."
1054, "Sikertelen a rendszer adat betöltése."
1055, "Sikertelen a terület adat betöltése."
}
-----------------------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1056, "Sikertelen a térkép információ adat betöltése."
1057, "Sikertelen a szkript adat betöltése."
1061, "Ez a tulajdonság nem megengedett a próba verzióban."
1062, "Maximum 10 térképet készíthetsz a próba verzióban."
1063, "Maximum 10 eseményt készíthetsz a próba verzióban."
1064, "Szkript szerkesztés nem megengedett a próba verzióban."
1065, "Ez a projekt le lesz törölve, mert a próba verziót használod."
1071, "Sikertelen a folyamat készítése."
}
--------------------------------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1072, "A játék adat sikeresen tömörítve."
1073, "Sikertelen a játék adat tömörítése."
1074, "Nem lehet több térképet készíteni."
1075, "Nem lehet több területet készíteni."
1076, "Nem lehet több eseményt készíteni."
1077, "'%s' törlése?"
1078, "%d fájlok törlése?"
1079, "Címke név beírása."
1080, "Térkép pozíció beállítása."
1081, "Az árú lista üres."
1082, "A megadott szöveg nincs megtalálva."
}
--------------------------------------------
1099, "Nem lehetett CoGen DRM-t betölteni. Próbáld meg újrainstallálni a szoftvert."
1101, "Projekt Megnyitása"
1102, "Új Térkép"
1103, "Térkép Tulajdonságok"
}
------------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1104, "Új Terület"
1105, "Terület Tulajdonságok"
1106, "Terület Pozíció"
1107, "Adatbázis"
1108, "Új Esemény"
1109, "Esemény Szerkesztése"
1110, "Következő Szintre"
1111, "Teljes"
1112, "[%d, %d, %d, %d]"
1113, "Fegyver:"
1114, "Pajzs:"
1115, "Fegyver 1:"
1116, "Fegyver 2:"
1117, "Fegyver"
1118, "Pajzs"
1119, "Fegyver 1"
}
-----------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1120, "Fegyver 2"
}
---------------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1151, "Szint"
}
---------------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1191, "Normál"
1192, "Kulcs Tárgy"
1193, "Igen"
1194, "Nem"
}
----------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1201, "Semennyi"
1202, "Egy Ellenfél"
1203, "Összes Ellenfél"
1204, "1 Véletlenszerű Ellenfél"
1205, "2 Véletlenszerű Ellenfél"
1206, "3 Véletlenszerű Ellenfél"
1207, "4 Véletlenszerű Ellenfél"
1208, "Egy Társ"
1209, "Összes Társ"
1210, "Egy Társ (Halott)"
1211, "Összes Társ (Halott)"
1212, "Használó"
}
----------------------------
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1221, "Mindig"
1222, "Csak Harcban"
1223, "Csak Menüből"
1224, "Soha"
}



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 15:07 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
Megjegyzés:

1. A licences mondatból valamiért 2x volt egymás alatt.
2. A transparent és translucentnél szótár szerint ezek szinonimák, ezért így átlátszó és áttetszőt írtam.
3. Az Actor, (Színész) nem vagyok biztos, hogy ez legjobb fordítása. D:
4. Tileset-nél szintén nem tudom, hogy mi a helyes. Terepgyűjteményt írtam, de lehet hogy Tileset-nek hagyva jobban megértik. xD
5. DPI (Dots per inch), képpontok inchenként, meg a hasonlókat nem fordítottam, mert nem vagyok tisztába velük.



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 16:45 
Trained

Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32
Hozzászólások: 79
Így jó lesz.
A licences mondatot a program 2x írta, nekem fogalmam sincs miért.
Szerintem a terepgyűjtemény jobban illik ide, mint a tileset.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 16:50 
Trained

Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32
Hozzászólások: 79
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1241,    "Weapon"
1242,    "Shield"
1243,    "Head"
1244,    "Body"
1245,    "Accessory"
}
----------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1251,    "Certain Hit"
1252,    "Physical Attack"
1253,    "Magical Attack"
1261,    "None"
1262,    "HP Damage"
1263,    "MP Damage"
}

---------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1264,    "HP Recover"
1265,    "MP Recover"
1266,    "HP Drain"
1267,    "MP Drain"
1268,    "No"
1269,    "Yes"
1271,    "None"
1272,    "Attack an enemy"
1273,    "Attack anyone"
1274,    "Attack an ally"
1275,    "Cannot move"
}
----------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1281,    "None"
1282,    "Action End"
1283,    "Turn End"
1291,    "Escape"
}
--------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1301,    "Dual Wield"
1302,    "Dual Accessory"
1311,    "Auto Battle"
}
------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1312,    "Guard"
1313,    "Substitute"
1314,    "Preserve TP"
1316,    "Boss"
1317,    "Instant"
1318,    "Not Disappear"
1321,    "Encounter Half"
1322,    "Encounter None"
1323,    "Cancel Surprise"
1324,    "Raise Preemptive"
1325,    "Gold Double"
1326,    "Drop Item Double"
}
-------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1337,    "Level"
1338,    "Skill"
1339,    "Note"
1341,    "Condition"
1342,    "R"
1343,    "Always"
}
-------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1344,    "Turn No. %d"
1345,    "Turn No. %d*X"
1346,    "Turn No. %d+%d*X"
1347,    "HP %d%% ~ %d%%"
1348,    "MP %d%% ~ %d%%"
1349,    "State %s"
1350,    "Party Level >= %d"
1351,    "Switch %s"
1352,    "Battle"
1353,    "Turn"
1354,    "Moment"
1355,    "When the end of the turn"
1356,    "Turn No. %d"
1357,    "Turn No. %d*X"
1358,    "Turn No. %d+%d*X"
1359,    "Enemy [%d. %s]'s HP %d%% or below"
}
-----------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1361,    "Actor %s's HP %d%% or below"
1362,    "Switch %s is ON"
1363,    " && "
1364,    "Don't Run"
1365,    "No."
1366,    "SE"
1367,    "Flash"
1369,    " #%03d"
1370,    "Target (%d,%d,%d,%d), @%d"
1371,    "Screen (%d,%d,%d,%d), @%d"
1372,    "Hide target, @%d"
}
-------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1381,    "Normal"
1382,    "Add"
1383,    "Sub"
1384,    "Yes"
1385,    "No"
}
----------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1395,    " casts %s!"
1396,    " does %s!"
1397,    " uses %s!"
1401,    "Actor"
1402,    "Actors"
1403,    "Class"
1404,    "Classes"
1405,    "Skill"
1406,    "Skills"
1407,    "Item"
}
--------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1408,    "Items"
1409,    "Weapon"
1410,    "Weapons"
1411,    "Armor"
1412,    "Armors"
1413,    "Enemy"
1414,    "Enemies"
1415,    "Troop"
1416,    "Troops"
1417,    "State"
1418,    "States"
1419,    "Animation"
1420,    "Animations"
1421,    "Tileset"
1422,    "Tilesets"
1423,    "Common Event"
}
----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1424,    "Common Events"
1425,    "System"
1426,    "Terms"
1427,    "Script"
1431,    "Animation Graphic"
1432,    "Tileset Graphic"
1433,    "Battler Graphic"
1434,    "Character Graphic"
1435,    "Face Graphic"
1436,    "Gameover Graphic"
1437,    "Icon Graphic"
1438,    "Parallax Graphic"
1439,    "Picture Graphic"
}
-------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1440,    "Title Graphic"
1441,    "Transition Graphic"
1442,    "Windowskin Graphic"
1443,    "Graphic"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1456,    "(None)"
1457,    "(Tileset)"
1458,    "None"
1459,    "Normal Attack"
1460,    "turns"
1461,    "BGM"
1462,    "BGS"
1463,    "ME"
1464,    "SE"
1467,    "Player"
1468,    "Boat"
1469,    "Ship"
1470,    "Airship"
1471,    "This event"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1472,    "ON"
1473,    "OFF"
1474,    "Disable"
1475,    "Enable"
1481,    "Retain"
1482,    "Down"
1483,    "Left"
1484,    "Right"
1485,    "Up"
1487,    "Down"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1488,    "Left"
1489,    "Right"
1490,    "Up"
1491,    "A"
1492,    "B"
1493,    "C"
1494,    "X"
1495,    "Y"
1496,    "Z"
1497,    "L"
1498,    "R"
1501,    "or More"
1502,    "or Less"
1503,    "Under *"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1504,    "Equal to"
1505,    "Greater than or Equal to"
1506,    "Less than or Equal to"
1507,    "Greater than"
1508,    "Less than"
1509,    "Not Equal to"
1511,    "Variable %s"
1512,    "Audio File"
1513,    "Graphics File"
1514,    "Movie File"
1515,    "[%d. %s]"
1516,    "Entire Troop"
1517,    "Entire Party"
1518,    "(None)"
1519,    "'%s', %d"
}
--------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1520,    "'%s', %d, %d"
1521,    "Goods"
1522,    "Price"
1531,    "Exclamation"
1532,    "Question"
1533,    "Music Note"
1534,    "Heart"
1535,    "Anger"
}
--------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1536,    "Sweat"
1537,    "Cobweb"
1538,    "Silence"
1539,    "Light Bulb"
1540,    "Zzz"
1546,    "Wait"
}
--------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1561,    "Field Type"
1562,    "Area Type"
1563,    "VX Compatible"
1565,    "Head"
1566,    "Center"
1567,    "Feet"
}
--------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1568,    "Screen"
1571,    "No Loop"
1572,    "Vertical Loop"
1573,    "Horizontal Loop"
1574,    "Both Loop"
1575,    "Weight"
1576,    "Range"
1577,    "Whole"
1581,    "Terrain Tag"
1582,    "Event ID"
1583,    "Tile ID (Layer 1)"
}


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 16:56 
Trained

Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32
Hozzászólások: 79
STRINGTABLE

LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1584,    "Tile ID (Layer 2)"
1585,    "Tile ID (Layer 3)"
1586,    "Region ID"
1591,    "%s\\G were found!"
1592,    "%s was found!"
1593,    "%s\\G for one night. Would you like to stay?\\$"
1594,    "You don't have enough money."
1595,    "Verdana"
1596,    "Courier New"
1597,    "9"
1598,    "VL Gothic"
}
--------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1601,    "Kind"
1602,    "Content"
1603,    "Rate"
1604,    "Param"
1605,    "Attack"
1606,    "Skill"
1607,    "Equip"
1608,    "Other"
1611,    "Element Rate"
1612,    "Debuff Rate"
1613,    "State Rate"
1614,    "State Resist"
}
--------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1621,    "Parameter"
1622,    "Ex-Parameter"
1623,    "Sp-Parameter"
1631,    "Atk Element"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1632,    "Atk State"
1633,    "Atk Speed"
1634,    "Atk Times+"
1641,    "Add Skill Type"
1642,    "Seal Skill Type"
1643,    "Add Skill"
1644,    "Seal Skill"
}
----------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1651,    "Equip Weapon"
1652,    "Equip Armor"
1653,    "Fix Equip"
1654,    "Seal Equip"
1655,    "Slot Type"
1661,    "Action Times+"
1662,    "Special Flag"
1663,    "Collapse Effect"
}
---------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1664,    "Party Ability"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1699,    "Undefined"
1701,    "Kind"
1702,    "Content"
1703,    "Recover"
1704,    "State"
1705,    "Param"
1706,    "Other"
1711,    "Recover HP"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1712,    "Recover MP"
1713,    "Gain TP"
1721,    "Add State"
1722,    "Remove State"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1731,    "Add Buff"
1732,    "Add Debuff"
1733,    "Remove Buff"
1734,    "Remove Debuff"
1741,    "Special Effect"
1742,    "Grow"
1743,    "Learn Skill"
}
---------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1744,    "Common Event"
}
---------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1799,    "Undefined"
1801,    "Fixed"
1802,    "Random"
1803,    "Approach"
1804,    "Custom"
}
------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1811,    "1: x8 Slower"
1812,    "2: x4 Slower"
1813,    "3: x2 Slower"
1814,    "4: Normal"
1815,    "5: x2 Faster"
1816,    "6: x4 Faster"
1821,    "1: Lowest"
1822,    "2: Lower"
1823,    "3: Normal"
}
-------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1824,    "4: Higher"
1825,    "5: Highest"
1831,    "Below Characters"
1832,    "Same as Characters"
1833,    "Above Characters"
}
-----------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1841,    "Action Button"
1842,    "Player Touch"
1843,    "Event Touch"
1844,    "Autorun"
1845,    "Parallel Process"
1846,    "None"
1851,    "A"
1852,    "B"
1853,    "C"
1854,    "D"
}
----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1901,    "%s in Inventory"
1902,    "%s's "
}


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 19:29 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1241, "Fegyver"
1242, "Pajzs"
1243, "Fejes"
1244, "Test"
1245, "Tartozék"
}
----------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1251, "Biztos Találat"
1252, "Fizikai Támadás"
1253, "Mágikus Támadás"
1261, "Semmilyen"
1262, "Élet Sebzés"
1263, "Manna Sebzés"
}

---------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1264, "Élet Visszanyerés"
1265, "Manna Visszanyerés"
1266, "Élet Szívás"
1267, "Manna Szívás"
1268, "Nem"
1269, "Igen"
1271, "Semmilyen"
1272, "Egy Ellenfél Támadása"
1273, "Bárki Támadása"
1274, "Egy Társ Támadása"
1275, "Mozgásképtelen"
}
----------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1281, "Semmilyen"
1282, "Cselekvés Vége"
1283, "Kör Vége"
1291, "Menekülés"
}
--------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1301, "Kettős Fegyver"
1302, "Kettős Tartozék"
1311, "Automata Harc"
}
------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1312, "Őrzés"
1313, "Helyettesítés"
1314, "TP Tartalékolása"
1316, "Főnök"
1317, "Instant"
1318, "Nem Tűnik El"
1321, "Harcok Felének Kikerülése"
1322, "Harcok Kikerülése"
1323, "Meglephetetlenség"
1324, "Több Előnyös Támadás"
1325, "Dupla Pénz"
1326, "Dupla Tárgy Szerzés"
}
-------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1337, "Szint"
1338, "Képesség"
1339, "Megjegyzés"
1341, "Állapot"
1342, "R"
1343, "Mindig"
}
-------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1344, "%d. Számú Kör"
1345, "%d*X. Számú Kör"
1346, "%d+%d*X. Számú Kör"
1347, "Élet %d%% ~ %d%%"
1348, "Manna %d%% ~ %d%%"
1349, "%s Státusz"
1350, "Csapat Szint >= %d"
1351, "%s Kapcsoló"
1352, "Harc"
1353, "Kör"
1354, "Pillanat"
1355, "Ha Kör Vége"
1356, "%d. Számú Kör"
1357, "%d*X. Számú Kör"
1358, "%d+%d*X. Számú Kör"
1359, "Ellenfél [%d. %s] Élete %d%% vagy azalatt"
}
-----------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1361, "Színész %s Élete %d%% vagy azalatt"
1362, "%s Kapcsoló Bekapcsolva"
1363, " && "
1364, "Ne Meneküljön"
1365, "Nem."
1366, "SE"
1367, "Villantás"
1369, " #%03d"
1370, "Célpont (%d,%d,%d,%d), @%d"
1371, "Képernyő (%d,%d,%d,%d), @%d"
1372, "Célpont Eltüntetése, @%d"
}
-------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1381, "Normál"
1382, "Adás"
1383, "Vonás"
1384, "Igen"
1385, "Nem"
}
----------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1395, " %s-t varázsol!"
1396, " %s-t cselekszik!"
1397, " %s-t használ!"
1401, "Színész"
1402, "Színészek"
1403, "Osztály"
1404, "Osztályok"
1405, "Képesség"
1406, "Képességek"
1407, "Tárgy"
}
--------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1408, "Tárgyak"
1409, "Fegyver"
1410, "Fegyverek"
1411, "Vértezet"
1412, "Vértezetek"
1413, "Ellenfél"
1414, "Ellenfelek"
1415, "Csoport"
1416, "Csoportok"
1417, "Állapot"
1418, "Állapotok"
1419, "Animáció"
1420, "Animációk"
1421, "Terepgyűjtemény"
1422, "Terepgyűjtemények"
1423, "Általános Esemény"
}
----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1424, "Általános Események"
1425, "Rendszer"
1426, "Feltételek"
1427, "Szkript"
1431, "Grafika Animáció"
1432, "Terep Animáció"
1433, "Harcoló Grafika"
1434, "Karakter Grafika"
1435, "Arc Grafika"
1436, "Játék Vége Grafika"
1437, "Ikon Grafika"
1438, "Párhuzamos Grafika"
1439, "Kép Grafika"
}
-------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1440, "Cím Grafika"
1441, "Átmeneti Grafika"
1442, "Ablak Kinézet Grafika"
1443, "Grafika"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1456, "(Semmilyen)"
1457, "(Terep)"
1458, "Semmilyen"
1459, "Normális Támadás"
1460, "körök"
1461, "BGM"
1462, "BGS"
1463, "ME"
1464, "SE"
1467, "Játékos"
1468, "Csónak"
1469, "Hajó"
1470, "Léghajó"
1471, "Ezen Esemény"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1472, "Be"
1473, "Ki"
1474, "Kikapcs"
1475, "Bekapcs"
1481, "Megtartás"
1482, "Le"
1483, "Bal"
1484, "Jobb"
1485, "Fel"
1487, "Le"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1488, "Bal"
1489, "Jobb"
1490, "Fel"
1491, "A"
1492, "B"
1493, "C"
1494, "X"
1495, "Y"
1496, "Z"
1497, "L"
1498, "R"
1501, "vagy Több"
1502, "vagy Kevesebb"
1503, "Alatt *"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1504, "Egyenlő"
1505, "Nagyobb vagy Egyenlő"
1506, "Kisebb vagy Egyenlő"
1507, "Nagyobb mint"
1508, "Kisebb mint"
1509, "Nem Egyenlő"
1511, "Változó %s"
1512, "Hang Fájl"
1513, "Grafika Fájl"
1514, "Film Fájl"
1515, "[%d. %s]"
1516, "Egész Csoport"
1517, "Egész Csapat"
1518, "(Semmilyen)"
1519, "'%s', %d"
}
--------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1520, "'%s', %d, %d"
1521, "Áruk"
1522, "Ár"
1531, "Felkiáltás"
1532, "Kérdés"
1533, "Zenei Hang"
1534, "Szív"
1535, "Düh"
}
--------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1536, "Izzadás"
1537, "Pókháló"
1538, "Csönd"
1539, "Lámpa"
1540, "Zzz"
1546, "Várás"
}
--------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1561, "Terep Típus"
1562, "Terület Típus"
1563, "VX Kompatibilis"
1565, "Fej"
1566, "Központ"
1567, "Láb"
}
--------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1568, "Képernyő"
1571, "Nincs Folytonosság"
1572, "Függőleges Folytonosság"
1573, "Vízszintes Folytonosság"
1574, "Mindkettő"
1575, "Súly"
1576, "Távolság"
1577, "Egész"
1581, "Terep Címke"
1582, "Esemény ID"
1583, "Terep ID (1. Réteg)"
}



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 19:31 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
Az SE meg hasonló 2-3 betűs rövidítésekről fogalmam sincs. D:
És sok helyen nem tudom, hogy kifér-e.



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.20. 19:49 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
STRINGTABLE

LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1584, "Terep ID (2. Réteg)"
1585, "Terep ID (3. Réteg)"
1586, "Vidék ID"
1591, "%s\\G megtalálva!"
1592, "%s megtalálva!"
1593, "%s\\G egy éjszakára. Szeretnél itt aludni?\\$"
1594, "Nincs elég pénzed."
1595, "Verdana"
1596, "Courier New"
1597, "9"
1598, "VL Gothic"
}
--------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1601, "Fajta"
1602, "Terjedelem"
1603, "Arány"
1604, "Paraméter"
1605, "Támadás"
1606, "Képesség"
1607, "Felszerelés"
1608, "Egyéb"
1611, "Elem Arány"
1612, "Negatív Arány"
1613, "Állapot Arány"
1614, "Állapot Kivédés"
}
--------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1621, "Paraméter"
1622, "Ex-Paraméter"
1623, "Sp-Paraméter"
1631, "Tám. Elem"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1632, "Tám. Állapot"
1633, "Tám. Sebesség"
1634, "Több Támadás"
1641, "Képesség Típus Hozzáadása"
1642, "Képesség Típus Elzárása"
1643, "Képesség Hozzáadása"
1644, "Képesség Elzárása"
}
----------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1651, "Fegyver Felszerelése"
1652, "Vértezet Felszerelése"
1653, "Fix Felszerelés"
1654, "Felszerelés Elzárása"
1655, "Rés Típus"
1661, "Több Cselekedet"
1662, "Speciális Zászlójel"
1663, "Effektus Összeomlasztása"
}
---------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1664, "Csapat Képesség"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1699, "Definiálatlan"
1701, "Fajta"
1702, "Terjedelem"
1703, "Visszanyer"
1704, "Állapot"
1705, "Paraméter"
1706, "Egyéb"
1711, "Élet Visszanyerése"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1712, "Manna Visszanyerése"
1713, "Tapasztalat Szerzése"
1721, "Állapot Hozzáadása"
1722, "Állapot Leszedése"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1731, "Bónusz Adása"
1732, "Hátrány Adása"
1733, "Bónusz Leszedése"
1734, "Hátrány Leszedése"
1741, "Speciális Effekt"
1742, "Növekszik"
1743, "Képesség Tanulása"
}
---------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1744, "Általános Esemény"
}
---------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1799, "Definiálatlan"
1801, "Fix"
1802, "Véletlenszerű"
1803, "Közelgő"
1804, "Saját"
}
------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1811, "1: x8 Lassabb"
1812, "2: x4 Lassabb"
1813, "3: x2 Lassabb"
1814, "4: Normál"
1815, "5: x2 Gyorsabb"
1816, "6: x4 Gyorsabb"
1821, "1: Legalacsonyabb"
1822, "2: Alacsonyabb"
1823, "3: Normál"
}
-------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1824, "4: Magasabb"
1825, "5: Legmagasabb"
1831, "Karakter Alatt"
1832, "Karakterrel Vonalban"
1833, "Karakter Felett"
}
-----------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1841, "Cselekvés Gomb"
1842, "Hős Érintése"
1843, "Esemény Érintése"
1844, "Automata"
1845, "Párhuzamos Folyamat"
1846, "Semmilyen"
1851, "A"
1852, "B"
1853, "C"
1854, "D"
}
----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1901, "%s táskában"
1902, "%s "
}



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.21. 08:12 
Trained

Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32
Hozzászólások: 79
STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1911,    "Map X"
1912,    "Map Y"
1913,    "Direction"
1914,    "Screen X"
1915,    "Screen Y"
}
----------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1921,    "Member #1"
1922,    "Member #2"
1923,    "Member #3"
1924,    "Member #4"
1925,    "Member #5"
1926,    "Member #6"
1927,    "Member #7"
1928,    "Member #8"
1929,    "Actor ID"
1931,    "Map ID"
1932,    "Party Members"
1933,    "Gold"
1934,    "Steps"
1935,    "Play Time"
}

-------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
1936,    "Timer"
1937,    "Save Count"
1938,    "Battle Count"
1941,    "Normal"
1942,    "White"
1943,    "None"
}
-------
125
--

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2001,    "$>"
2003,    "Move Down"
2004,    "Move Left"
2005,    "Move Right"
2006,    "Move Up"
2007,    "Move Lower Left"
2008,    "Move Lower Right"
2009,    "Move Upper Left"
2010,    "Move Upper Right"
2011,    "Move at Random"
2012,    "Move toward Player"
2013,    "Move away from Player"
2014,    "1 Step Forward"
2015,    "1 Step Backward"
}
-----------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2016,    "Jump: %+d,%+d"
2017,    "Wait: %d frame(s)"
2018,    "Turn Down"
2019,    "Turn Left"
2020,    "Turn Right"
2021,    "Turn Up"
2022,    "Turn 90 Right"
2023,    "Turn 90 Left"
2024,    "Turn 180"
2025,    "Turn 90 Right or Left"
2026,    "Turn at Random"
2027,    "Turn toward Player"
2028,    "Turn away from Player"
2029,    "Switch ON: %04d"
2030,    "Switch OFF: %04d"
2031,    "Change Speed: %d"
}
---------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2032,    "Change Freq: %d"
2033,    "Walking Animation ON"
2034,    "Walking Animation OFF"
2035,    "Stepping Animation ON"
2036,    "Stepping Animation OFF"
2037,    "Direction Fix ON"
2038,    "Direction Fix OFF"
2039,    "Through ON"
2040,    "Through OFF"
2041,    "Transparent ON"
2042,    "Transparent OFF"
2043,    "Graphic: %s"
2044,    "Change Opacity: %d"
2045,    "Change Blending: %s"
2046,    "SE: %s"
2047,    "Script: %s"
}
----------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2101,    "@>"
2102,    " : "
2103,    "Text"
2104,    ": "
2105,    "-, -, "
2106,    "'%s', %d, "
2107,    "%s, %s"
2108,    "Normal"
2109,    "Dark"
2110,    "Transparent"
2111,    "Top"
}
--

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2112,    "Middle"
2113,    "Bottom"
2114,    "Normal Window"
2115,    "Dim Background"
2116,    "Transparent"
2117,    "Show Choices: "
2118,    "When [%s]"
2119,    "When Cancel"
2120,    "Branch End"
2121,    "Input Number: %s, %d digit(s)"
2122,    "Select Key Item: %s"
2123,    "Text(S)"
2124,    ": "
2125,    "Speed %d"
2126,    "No Fast Forward"
2127,    "Comment"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2128,    ": "
2129,    "Conditional Branch: "
2130,    "Switch %s == "
2131,    "Variable %s "
2132,    "== "
2133,    ">= "
2134,    "<= "
2135,    "> "
2136,    "< "
2137,    "!= "
2138,    "Self Switch %s == "
2139,    "Timer "
2140,    "%d min %d sec"
2141,    "%s or more"
2142,    "%s or less"
2143,    "%s is "
}
------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2144,    "In the Party"
2145,    "Name '%s' Applied"
2146,    "%s"
2147,    "%s Learned"
2148,    "%s Equipped"
2149,    "%s Equipped"
2150,    "%s Inflicted"
2151,    "%s is "
2152,    "Appeared"
2153,    "%s Inflicted"
2154,    "%s is "
2155,    "Facing %s"
2156,    "Gold "
2157,    "is %d or more"
2158,    "is %d or less"
2159,    "is under %d"
}
-----------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2160,    "%s in Inventory"
2161,    "%s in Inventory"
2162,    "Include Equipment"
2163,    "%s in Inventory"
2164,    "Include Equipment"
2165,    "The %s Button is Being Pressed"
2166,    "Script: %s"
2167,    "%s is Driven"
}
----------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2180,    "Else"
2181,    "Branch End"
2182,    "Loop"
2183,    "Repeat Above"
2184,    "Break Loop"
2185,    "Continue Loop"
2186,    "Exit Event Processing"
2188,    "Call Common Event: %s"
2189,    "Label: %s"
2190,    "Jump to Label: %s"
2191,    "Control Switches: %s = "
}
---------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2192,    "Control Variables: %s "
2193,    "= "
2194,    "+= "
2195,    "-= "
2196,    "*= "
2197,    "/= "
2198,    "%= "
2201,    "%d"
2202,    "Variable %s"
2203,    "Random No. (%d...%d)"
2204,    "Control Self Switch: %s ="
2205,    "Control Timer: "
2206,    "Startup (%d min. %d sec.)"
2207,    "Stop"
}
----------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2208,    "Change Gold: %s %s"
2209,    "Change Items: %s, %s %s"
2210,    "Change Weapons: %s %s %s"
2211,    "Include Equipment"
2212,    "Change Armor: %s %s %s"
2213,    "Include Equipment"
2214,    "Change Party Member: "
2215,    "Add %s"
2216,    "Remove %s"
2217,    "Initialize"
2218,    "Change Battle BGM: %s"
2219,    "Change Battle End ME: %s"
2220,    "Change Save Access: %s"
2221,    "Change Menu Access: %s"
}
-----------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2301,    "Change Encounter: %s"
2302,    "Change Formation Access: %s"
2303,    "Change Window Color: (%d,%d,%d)"
}
--

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2304,    "Transfer Player:"
2305,    "[%03d:%s] (%03d,%03d)"
2306,    "Variable [%04d][%04d][%04d]"
2307,    "Set Vehicle Location: %s, "
2308,    "[%03d:%s] (%03d,%03d)"
2309,    "Variable [%04d][%04d][%04d]"
2310,    "Set Event Location: %s, "
2311,    "(%03d,%03d)"
2312,    "Variable [%04d][%05d]"
2313,    "Switch with %s"
2314,    "Scroll Map: %s, %d, %d"
2315,    "Set Move Route"
2316,    ": "
2317,    "Repeat"
2318,    "Skip"
2319,    "Wait"
}
-----------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2320,    "Get on/off Vehicle"
2321,    "Change Transparency: %s"
2322,    "Change Player Followers: %s"
2323,    "Gather Followers"
2324,    "Show Animation: %s, %s"
2325,    "Show Balloon Icon: %s, %s"
2326,    "Erase Event"
2327,    "Fadeout Screen"
2328,    "Fadein Screen"
2329,    "Tint Screen: (%d,%d,%d,%d), @%d"
2330,    "Flash Screen: (%d,%d,%d,%d), @%d"
2331,    "Shake Screen: %d, %d, @%d"
2332,    "Wait: %d frame(s)"
2333,    "Show Picture: %d, '%s', %s %s, (%d%%,%d%%), %d, %s"
2334,    "Upper Left"
2335,    "Center"
}
-------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2336,    "(%d,%d)"
2337,    "(Variable [%04d][%04d])"
2338,    "Move Picture: %d, %s %s, (%d%%,%d%%), %d, %s, @%d"
2339,    "Upper Left"
2340,    "Center"
2341,    "(%d,%d)"
2342,    "(Variable [%04d][%05d])"
2343,    "Rotate Picture: %d, %+d"
2344,    "Tint Picture: %d, (%d,%d,%d,%d), @%d"
2345,    "Erase Picture: %d"
2346,    "Set Weather Effects: %s"
2347,    "None"
2348,    "Rain"
2349,    "Storm"
2350,    "Snow"
2351,    "@%d"
}
-----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2353,    "Play BGM: %s"
2354,    "Fadeout BGM: %d sec."
2355,    "Save BGM"
2356,    "Replay BGM"
2357,    "Play BGS: %s"
2358,    "Fadeout BGS: %d sec."
2359,    "Play ME: %s"
2360,    "Play SE: %s"
2361,    "Stop SE"
2362,    "Play Movie: '%s'"
2363,    "Change Map Name Display: $s"
2364,    "Change Tileset: %s"
2365,    "Change Battle Back: %s"
2366,    "Change Parallax Back: %s"
}
---------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2401,    "Get Location Info: [%04d], %s, "
2402,    "(%03d,%03d)"
2403,    "Variable [%04d][%04d]"
2404,    "Battle Processing: %s"
2405,    "Variable [%04d]"
2406,    "Same as Random Encounter"
2407,    "If Win"
2408,    "If Escape"
2409,    "If Lose"
2410,    "Branch End"
2411,    "Shop Processing"
2412,    ": "
2413,    "Name Input Processing: %s, %d characters"
2414,    "Change HP: %s, %s %s"
2415,    "Change MP: %s, %s %s"
}
--------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2416,    "Change State: %s, %s %s"
2417,    "Recover All: %s"
2418,    "Change EXP: %s, %s %s"
2419,    "Change Level: %s, %s %s"
2420,    "Change Parameters: %s, %s %s %s"
2421,    "Change Skills: %s, %s %s"
2422,    "Change Equipment: %s, %s = %s"
2423,    "Weapon"
2424,    "Weapon 1"
2425,    "Shield"
2426,    "Weapon 2"
2427,    "Head"
2428,    "Body"
2429,    "Accessory"
2430,    "Change Actor Name: %s, '%s'"
2431,    "Change Actor Class: %s, %s"
}
-------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2432,    "Change Actor Graphic: %s, %s, %s"
2433,    "Change Vehicle Graphic: %s, %s"
2434,    "Change Actor Nickname: %s, '%s'"
2435,    "Change Enemy HP: %s, %s %s"
2436,    "Change Enemy MP: %s, %s %s"
2437,    "Change Enemy State: %s, %s %s"
2438,    "Enemy Recover All: %s"
2439,    "Enemy Appear: %s"
2440,    "Enemy Transform: %s, %s"
2441,    "Show Battle Animation: %s, %s"
2442,    "Force Action: %s, %s, %s"
2443,    "Last Target"
2444,    "Random"
2445,    "Index 1"
2446,    "Index 2"
2447,    "Index 3"
}
-------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2448,    "Index 4"
2449,    "Index 5"
2450,    "Index 6"
2451,    "Index 7"
2452,    "Index 8"
2453,    "Abort Battle"
2454,    "Open Menu Screen"
2455,    "Open Save Screen"
2456,    "Game Over"
2457,    "Return to Title Screen"
2458,    "Script"
2459,    ": "
2460,    "Undefined Command"
}
------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2601,    "Male"
2602,    "Female"
2603,    "None"
2604,    "Type %d"
2605,    "Color %d"
2606,    "Upper"
2607,    "Middle"
}
-------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2608,    "Lower"
}
------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2701,    "Field 1"
2702,    "Field 2"
2703,    "Field 3"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2704,    "Field 4"
2705,    "Field 5"
2706,    "Field 6"
2707,    "Regular Town"
2708,    "Castle Town"
2709,    "Snow Town"
2710,    "Forest Town"
2711,    "Mining City"
2712,    "Temple City"
2713,    "Sky City"
2714,    "Market"
2715,    "Port Town"
2716,    "Desert Town"
2717,    "Slum"
2718,    "Mountain Village"
2719,    "Ruins"
}
--------------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2720,    "Mountain Village House (Exterior)"
2721,    "Nomad Camp"
2722,    "CastleiExteriorj"
2723,    "Snow CastleiExteriorj"
2724,    "Devil's CastleiExteriorj"
2725,    "FortressiExteriorj"
2726,    "Snow FortressiExteriorj"
2727,    "Cave Entrance"
2728,    "Mine Entrance"
2729,    "Maze Entrance 1"
2730,    "Maze Entrance 2"
2731,    "Historic Ruins Entrance 1"
2732,    "Historic Ruins Entrance 2"
2733,    "PyramidiExteriorj"
2734,    "Lost Forest"
2735,    "Poison Swamp"
}
----------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2736,    "Desert Oasis"
2737,    "Fairy Spring"
2738,    "Huge Waterfall"
2739,    "House A"
2740,    "House B"
2741,    "House CF1F"
2742,    "House CF2F"
2743,    "Village Headman's HouseF1F"
2744,    "Village Headman's HouseF2F"
2745,    "MansionF1F"
2746,    "MansionF2F"
2747,    "Village House A"
2748,    "Village House B"
2749,    "Village House CF1F"
2750,    "Village House CF2F"
2751,    "Desert House"
}
---------------------

STRINGTABLE
LANGUAGE LANG_ENGLISH, SUBLANG_ENGLISH_US
{
2752,    "Snow Country House"
2753,    "Mountain Village HouseiInteriorj"
2754,    "Abandoned House"
2755,    "TentiInteriorj"
2756,    "Weapon Shop"
2757,    "Armor Shop"
2758,    "Items Shop"
2759,    "Magic Shop"
2760,    "InnF1F"
2761,    "InnF2F"
2762,    "Drinking Bar"
2763,    "Adventurer's Guild"
2764,    "Church"
2765,    "Temple"
2766,    "Library"
2767,    "Jail"
}


Offline
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 Oldal: 6 / 16 [ 154 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

cron