Pontos idő: 2020. 10. 28. 17:34:06

Időzóna: UTC + 1 óra




 Oldal: 14 / 16 [ 154 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.24. 12:53 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
Nincs mit. D:



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.24. 13:49 
Trained

Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32
Hozzászólások: 79
Az M.Tá, és az M.Vé minek a rövidítése?
Máglya támadás, és Máglya védelem?


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.24. 15:16 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
MAT és MDF volt, és szerintem igen, Mágikus Támadás és Védelem.



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.25. 09:07 
Trained

Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32
Hozzászólások: 79
Néhány helyen nem fért ki a szöveg, ott egy kicsit átrendeztem, hogy kiférhessen.
Akkor ki is tenném az egyik teszt verziót.
Ha valami hibát észleltek, jelezzétek.
Ezek vajon mik?
MRF
CNT
HRG
MRG
TRG
TGR
GRD
REC
PHA
MCR
TCR
PDR
MDR
FDR
EXR


Csatolmányok:
Magyarázat: A RPG VX ACE magyar V1.0 Teszt verzió:
Telepítés: Csomagold ki a rar-fájlt és másold be a bennlévő dll fájlt abba a mappába, hol a rpgvxace.exe is van.

RPGVXAceENU.rar [959.05 KiB]
603 alkalommal.
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.25. 09:37 
Trained

Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32
Hozzászólások: 79
A rpg vx-ace -ben a szkriptekben van a Vocab osztály, ahol még angolul van néhány dolog megadva, mint például a megvétel,eladás, stb..
Ami a vocab-ba van, azt teljesen töröljétek, és másoljátok be helyébe ezeket:

#==============================================================================
# ** Vocab
#------------------------------------------------------------------------------
#  This module defines terms and messages. It defines some data as constant
# variables. Terms in the database are obtained from $data_system.
#==============================================================================

module Vocab

# Shop Screen
ShopBuy = "Megvétel"
ShopSell = "Eladás"
ShopCancel = "Mégsem"
Possession = "Birtokolva"

# Status Screen
ExpTotal = "Jelenlegi Tapasztalat"
ExpNext = "Következőhöz %s"

# Save/Load Screen
SaveMessage = "Melyik Fájlra Mented?"
LoadMessage = "Melyik Fájlt Folytatod?"
File = "Fájl"

# Display when there are multiple members
PartyName = "%s Csapata"

# Basic Battle Messages
Emerge = "%s megjelent!"
Preemptive = "%s előnyben van!"
Surprise = "%s meglett lepve!"
EscapeStart = "%s elkezdett menekülni!"
EscapeFailure = "De nem járt sikerrel!"

# Battle Ending Messages
Victory = "%s győzött!"
Defeat = "%s vereséget szenvedett."
ObtainExp = "%s tapasztalat szerezve!"
ObtainGold = "%s\\G szerezve!"
ObtainItem = "%s szerezve!"
LevelUp = "%s most már %s %s!"
ObtainSkill = "%s megtanulva!"

# Use Item
UseItem = "%s %s-t használ!"

# Critical Hit
CriticalToEnemy = "Kiváló Ütés!!"
CriticalToActor = "Fájdalmas Ütés!!"

# Results for Actions on Actors
ActorDamage = "%s %s-t sérült!"
ActorRecovery = "%s %s %s-t kapott!"
ActorGain = "%s %s %s-t kapott!"
ActorLoss = "%s %s %s-t vesztett!"
ActorDrain = "%s %s %s elszívását szenvedte!"
ActorNoDamage = "%s nem sérült semmit!"
ActorNoHit = "Mellé! %s nem sérült semmit!"

# Results for Actions on Enemies
EnemyDamage = "%s %s életet veszített!"
EnemyRecovery = "%s %s %s-t gyógyult!"
EnemyGain = "%s %s %s-t kapott!"
EnemyLoss = "%s %s %s-t vesztett!"
EnemyDrain = "Elszívott %s %s-t %s ellenféltől!"
EnemyNoDamage = "%s nem sérült semmit!"
EnemyNoHit = "Mellé! %s nem sérült semmit!"

# Evasion/Reflection
Evasion = "%s kitért a támadás elől!"
MagicEvasion = "%s hatástalanította a mágiát!"
MagicReflection = "%s visszaverte a mágiát!"
CounterAttack = "%s visszatámadott!"
Substitute = "%s megvédte %s társát!"

# Buff/Debuff
BuffAdd = "%s %s növekedett!"
DebuffAdd = "%s %s csökkent!"
BuffRemove = "%s %s helyreált."

# Skill or Item Had No Effect
ActionFailure = "Nem volt hatása %s célponton!"

# Error Message
PlayerPosError = "Játékos kezdőhelye nincs beállítva."
EventOverflow = "Általános esemény hívások elérték a határt."

  # Basic Status
  def self.basic(basic_id)
    $data_system.terms.basic[basic_id]
  end

  # Parameters
  def self.param(param_id)
    $data_system.terms.params[param_id]
  end

  # Equip Type
  def self.etype(etype_id)
    $data_system.terms.etypes[etype_id]
  end

  # Commands
  def self.command(command_id)
    $data_system.terms.commands[command_id]
  end

  # Currency Unit
  def self.currency_unit
    $data_system.currency_unit
  end

  #--------------------------------------------------------------------------
  def self.level;       basic(0);     end   # Level
  def self.level_a;     basic(1);     end   # Level (short)
  def self.hp;          basic(2);     end   # HP
  def self.hp_a;        basic(3);     end   # HP (short)
  def self.mp;          basic(4);     end   # MP
  def self.mp_a;        basic(5);     end   # MP (short)
  def self.tp;          basic(6);     end   # TP
  def self.tp_a;        basic(7);     end   # TP (short)
  def self.fight;       command(0);   end   # Fight
  def self.escape;      command(1);   end   # Escape
  def self.attack;      command(2);   end   # Attack
  def self.guard;       command(3);   end   # Guard
  def self.item;        command(4);   end   # Items
  def self.skill;       command(5);   end   # Skills
  def self.equip;       command(6);   end   # Equip
  def self.status;      command(7);   end   # Status
  def self.formation;   command(8);   end   # Change Formation
  def self.save;        command(9);   end   # Save
  def self.game_end;    command(10);  end   # Exit Game
  def self.weapon;      command(12);  end   # Weapons
  def self.armor;       command(13);  end   # Armor
  def self.key_item;    command(14);  end   # Key Items
  def self.equip2;      command(15);  end   # Change Equipment
  def self.optimize;    command(16);  end   # Ultimate Equipment
  def self.clear;       command(17);  end   # Remove All
  def self.new_game;    command(18);  end   # New Game
  def self.continue;    command(19);  end   # Continue
  def self.shutdown;    command(20);  end   # Shut Down
  def self.to_title;    command(21);  end   # Go to Title
  def self.cancel;      command(22);  end   # Cancel
  #--------------------------------------------------------------------------
end


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.25. 11:54 
Trained

Csatlakozott: 2009.08.06. 11:32
Hozzászólások: 79
Módosítva lett a gomb a feltételes elágazásba.
Ezt azért módosítottam, mert:
például ha beállítottam , hogy az A gomb lenyomásával jelenjen meg valami, akkor hiába nyomtam meg az A betűt, mert nem történt semmi.
De ha a shift-et lenyomtam, akkor már is bejött ami az A-ra volt rátéve.
Kép


Csatolmányok:
Magyarázat: RPG VX ACE Magyarítás - Tesztverzió 2.0
Telepítés: Csomagold ki a rar-fájlt és másold be a bennlévő dll fájlt abba a mappába, hol a rpgvxace.exe is van.

VX-ACE_Magyar_teszt_verzio_v2.rar [959.18 KiB]
563 alkalommal.
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.25. 21:38 
Novice

Csatlakozott: 2010.01.04. 09:01
Hozzászólások: 8
Elég jól sikerült. :D
Nekem lenne egy kérdésem ezzel kapcsolatba.
Itt hogy van a várakozás (Wait)?
Azért kérdem mert nem úgy számítja mint a 2000/2003.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.07.25. 21:56 
Novice

Csatlakozott: 2010.01.04. 09:01
Hozzászólások: 8
Nekem a 2000-es várakozása jobban megfelelt.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.08.01. 11:00 
Novice

Csatlakozott: 2010.01.04. 09:01
Hozzászólások: 8
Ami a rpg 2000-be 10,(Wait) az a vx ace-be mennyi?


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: RPG MAKER VXACE
HozzászólásElküldve: 2012.08.02. 20:37 
Novice

Csatlakozott: 2010.01.04. 09:01
Hozzászólások: 8
Már rájöttem.
Normál esetbe 10 a rpg2000/2003-nál az megfelel 60-nak(Vx, VxAce).
Kép
Ha egy pentium 4-es géppel böngészed, akkor (rm2k, rm2k3)10=60(rpg vx, vx-ace)-al, de egy pentium 3-asnál nem. Ez szerintem egy hátrány az rm2k, és rm2k3-hoz képest, mert a rpg 2000/2003-asba ami egy pentium 2-esnél 10, az a pentium 3-asnál és 4-esnél is annyi.
De a vx, vx-acenál ott Pentium 4-esnél: 60, pentium 3-asnál kevesebb jó pár számmal.


Offline
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 Oldal: 14 / 16 [ 154 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

cron