rpgmaker.hu
http://rpgmaker.hu/

Nyersanyag request
http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=19&t=15
Oldal: 9 / 9

Szerző:  Zeero [ 2012.03.10. 12:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nyersanyag request

Grigor írta:
charsetbe harc animáció?
12 kicsi állított téglalapba nehéz bezsúfolni mindent :D
mi a terv?


Nekem nem olyan "csataanimáció" kell, amit mondjuk skillezés közben használ az ember, ilyen fireball-ra, vagy akármire, hanem a szokásos "rugózós" beállás a szörnyeknél. :) Tehát egy jobbra nézős charset kell, mondjuk egy törpéről, akinek a kezében egy kétkezes csatabárd van, és alap harci beállása az lenne, hogy behajlítja a térdét, meg kicsit előretolja a vállait (tehát csak a szokásos :D). Nem feltétlenül kell nagynak lennie, sőt, eddig is ilyen kicsi képeket használtam, mert szerény grafikus tudásommal nem voltam többre képes, de ha már van ilyen lehetőség, akkor gondoltam kihasználom az alkalmat, hátha valaki jobban ért hozzá, és 10 perces munkával 2x annyi képet tud elkészíteni, mint én 10 órával :D

Sajátgép: Köszi, jók lesznek, leszedem őket! :)

Szerző:  Grigor [ 2012.03.10. 13:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nyersanyag request

hát csinálok egy próbát akkor,megnézem,mit sikerül kihozni.
de charset ... :D
hát kemény lesz.Battlechar meg Battle Animation az jóval egyszerűbb,mert ott hely is van rengeteg.

Szerző:  Zeero [ 2012.03.10. 15:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nyersanyag request

Láttad te is a topicomat a játékommal, charset-eket használok a harcrendszerembe. Nem feltétlenül kell 1 kockába beférnie, mert összeolózom (csekkold a vidit az "Ageunda" készülő játéknál, ott is 6 kockából áll egy Gargoyle szobor:D), csak én sajnos nem tudom megcsinálni.

Szerző:  Sajátgép [ 2012.03.10. 17:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nyersanyag request

Van egy Patch, ami megengedi, hogy a nagyobb méretű charsetet egy eseményként rakjál be.

Szerző:  Sajátgép [ 2012.03.10. 18:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nyersanyag request

A Kindred Saga-ból, van ez a charset.
A default Monsters Charsettel egyenlő, de átszínezve.
A Killerben használtam ezeket egyébként.

Csatolmányok:
KS-Monsters.png
KS-Monsters.png [ 73.46 KiB | Megtekintve 9470 alkalommal. ]

Szerző:  Sajátgép [ 2012.05.30. 18:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nyersanyag request

Hát, mivel olyat amit nem használtak még nehéz találni, ezért
szerintem az az egyik legjobb ötlet erre, hogy valami öregebb játékot nézel és
ki print screeneled belőle.

Pl. Baldur's Gate 1-2-ben a varázslatoknak/tárgyaknak ikonjai szerintem elég jók.

Vagy Tales of Phantasia snes-es játékban azt hiszem minden tárgynak volt képe.

Szerző:  Flashback* [ 2012.09.16. 11:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nyersanyag request

Tud valaki vx ace-hez valami olyan chipsetet, amivel egy szép erdőt, hegyvidéket lehet összeállítani?

Szerző:  Flashback* [ 2012.09.16. 20:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nyersanyag request

Árgyus írta:
Flashback* írta:
szép

Fhú, hát ezt jól kifogtad...
http://www.tekepon.net/fsm/modules/refm ... ode=vx-map
A legjobb, amiről tudok és még ez is átlagos.


Köszi! :) Megnéztem és ezek szerint az alappal kell barátkoznom. De sebaj, kompromisszumok mindig is voltak. :)

Oldal: 9 / 9 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/