rpgmaker.hu http://rpgmaker.hu/ |
|
Nyersanyag request http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=19&t=15 |
Oldal: 9 / 9 |
Szerző: | Zeero [ 2012.03.10. 12:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nyersanyag request |
Grigor írta: charsetbe harc animáció? 12 kicsi állított téglalapba nehéz bezsúfolni mindent mi a terv? Nekem nem olyan "csataanimáció" kell, amit mondjuk skillezés közben használ az ember, ilyen fireball-ra, vagy akármire, hanem a szokásos "rugózós" beállás a szörnyeknél. Tehát egy jobbra nézős charset kell, mondjuk egy törpéről, akinek a kezében egy kétkezes csatabárd van, és alap harci beállása az lenne, hogy behajlítja a térdét, meg kicsit előretolja a vállait (tehát csak a szokásos ). Nem feltétlenül kell nagynak lennie, sőt, eddig is ilyen kicsi képeket használtam, mert szerény grafikus tudásommal nem voltam többre képes, de ha már van ilyen lehetőség, akkor gondoltam kihasználom az alkalmat, hátha valaki jobban ért hozzá, és 10 perces munkával 2x annyi képet tud elkészíteni, mint én 10 órával Sajátgép: Köszi, jók lesznek, leszedem őket! |
Szerző: | Grigor [ 2012.03.10. 13:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nyersanyag request |
hát csinálok egy próbát akkor,megnézem,mit sikerül kihozni. de charset ... hát kemény lesz.Battlechar meg Battle Animation az jóval egyszerűbb,mert ott hely is van rengeteg. |
Szerző: | Zeero [ 2012.03.10. 15:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nyersanyag request |
Láttad te is a topicomat a játékommal, charset-eket használok a harcrendszerembe. Nem feltétlenül kell 1 kockába beférnie, mert összeolózom (csekkold a vidit az "Ageunda" készülő játéknál, ott is 6 kockából áll egy Gargoyle szobor:D), csak én sajnos nem tudom megcsinálni. |
Szerző: | Sajátgép [ 2012.03.10. 17:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nyersanyag request |
Van egy Patch, ami megengedi, hogy a nagyobb méretű charsetet egy eseményként rakjál be. |
Szerző: | Sajátgép [ 2012.03.10. 18:00 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: Nyersanyag request | ||
A Kindred Saga-ból, van ez a charset. A default Monsters Charsettel egyenlő, de átszínezve. A Killerben használtam ezeket egyébként.
|
Szerző: | Sajátgép [ 2012.05.30. 18:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nyersanyag request |
Hát, mivel olyat amit nem használtak még nehéz találni, ezért szerintem az az egyik legjobb ötlet erre, hogy valami öregebb játékot nézel és ki print screeneled belőle. Pl. Baldur's Gate 1-2-ben a varázslatoknak/tárgyaknak ikonjai szerintem elég jók. Vagy Tales of Phantasia snes-es játékban azt hiszem minden tárgynak volt képe. |
Szerző: | Flashback* [ 2012.09.16. 11:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nyersanyag request |
Tud valaki vx ace-hez valami olyan chipsetet, amivel egy szép erdőt, hegyvidéket lehet összeállítani? |
Szerző: | Flashback* [ 2012.09.16. 20:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Nyersanyag request |
Árgyus írta: Flashback* írta: szép Fhú, hát ezt jól kifogtad... http://www.tekepon.net/fsm/modules/refm ... ode=vx-map A legjobb, amiről tudok és még ez is átlagos. Köszi! Megnéztem és ezek szerint az alappal kell barátkoznom. De sebaj, kompromisszumok mindig is voltak. |
Oldal: 9 / 9 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |