Pontos idő: 2024. 03. 28. 13:56:21

Időzóna: UTC + 1 óra




 Oldal: 9 / 9 [ 88 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Nyersanyag request
HozzászólásElküldve: 2012.03.10. 12:40 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.04. 16:33
Hozzászólások: 7
Grigor írta:
charsetbe harc animáció?
12 kicsi állított téglalapba nehéz bezsúfolni mindent :D
mi a terv?


Nekem nem olyan "csataanimáció" kell, amit mondjuk skillezés közben használ az ember, ilyen fireball-ra, vagy akármire, hanem a szokásos "rugózós" beállás a szörnyeknél. :) Tehát egy jobbra nézős charset kell, mondjuk egy törpéről, akinek a kezében egy kétkezes csatabárd van, és alap harci beállása az lenne, hogy behajlítja a térdét, meg kicsit előretolja a vállait (tehát csak a szokásos :D). Nem feltétlenül kell nagynak lennie, sőt, eddig is ilyen kicsi képeket használtam, mert szerény grafikus tudásommal nem voltam többre képes, de ha már van ilyen lehetőség, akkor gondoltam kihasználom az alkalmat, hátha valaki jobban ért hozzá, és 10 perces munkával 2x annyi képet tud elkészíteni, mint én 10 órával :D

Sajátgép: Köszi, jók lesznek, leszedem őket! :)



_________________
"There are times when the only choices you have left are bad ones."
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nyersanyag request
HozzászólásElküldve: 2012.03.10. 13:59 
Warden
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46
Hozzászólások: 144
hát csinálok egy próbát akkor,megnézem,mit sikerül kihozni.
de charset ... :D
hát kemény lesz.Battlechar meg Battle Animation az jóval egyszerűbb,mert ott hely is van rengeteg.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nyersanyag request
HozzászólásElküldve: 2012.03.10. 15:12 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.04. 16:33
Hozzászólások: 7
Láttad te is a topicomat a játékommal, charset-eket használok a harcrendszerembe. Nem feltétlenül kell 1 kockába beférnie, mert összeolózom (csekkold a vidit az "Ageunda" készülő játéknál, ott is 6 kockából áll egy Gargoyle szobor:D), csak én sajnos nem tudom megcsinálni.



_________________
"There are times when the only choices you have left are bad ones."
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nyersanyag request
HozzászólásElküldve: 2012.03.10. 17:47 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
Van egy Patch, ami megengedi, hogy a nagyobb méretű charsetet egy eseményként rakjál be.



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nyersanyag request
HozzászólásElküldve: 2012.03.10. 18:00 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
A Kindred Saga-ból, van ez a charset.
A default Monsters Charsettel egyenlő, de átszínezve.
A Killerben használtam ezeket egyébként.


Csatolmányok:
KS-Monsters.png
KS-Monsters.png [ 73.46 KiB | Megtekintve 33619 alkalommal. ]

_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nyersanyag request
HozzászólásElküldve: 2012.05.30. 18:47 
Trained
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.04. 17:57
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Szobám sötét sarkában 24/nap
Hát, mivel olyat amit nem használtak még nehéz találni, ezért
szerintem az az egyik legjobb ötlet erre, hogy valami öregebb játékot nézel és
ki print screeneled belőle.

Pl. Baldur's Gate 1-2-ben a varázslatoknak/tárgyaknak ikonjai szerintem elég jók.

Vagy Tales of Phantasia snes-es játékban azt hiszem minden tárgynak volt képe.



_________________
Killer Mini Game: http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=10&t=215
A Jézus Tabletta: http://www1.zippyshare.com/v/19178026/file.html
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nyersanyag request
HozzászólásElküldve: 2012.09.16. 11:55 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.05. 17:24
Hozzászólások: 4
Tud valaki vx ace-hez valami olyan chipsetet, amivel egy szép erdőt, hegyvidéket lehet összeállítani?


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nyersanyag request
HozzászólásElküldve: 2012.09.16. 20:28 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.05. 17:24
Hozzászólások: 4
Árgyus írta:
Flashback* írta:
szép

Fhú, hát ezt jól kifogtad...
http://www.tekepon.net/fsm/modules/refm ... ode=vx-map
A legjobb, amiről tudok és még ez is átlagos.


Köszi! :) Megnéztem és ezek szerint az alappal kell barátkoznom. De sebaj, kompromisszumok mindig is voltak. :)


Offline
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 Oldal: 9 / 9 [ 88 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

cron