Üdv, a válaszom talán.
Az RM2k-ban csak 8 sebesség van, bár ezeket lehet dinamikusabban is kezelni.
Konkrétan például a
Destiny Patch-ban lehet dinamikusan az event sebességét/frekvenciáját is módosítani:
ahol az 1-es IDjű event sebességét a 10-es változóbeli értékre állítja be (hasonlóképpen le is lehet kérni, illetve az $Event[HERO] pedig a hősre vonatkozik).
Értékét 1-től 8-ig lehet állítani, de kérdéses, hogy mi van ha nem ebbe a tartományban lévő számot állítasz be. Ez elég változó, mivel pl. a 9-es érték a 3-asnak felel meg. 10-es érték a 3 és 4 között van. 11 a 4. Viszont tovább növelve már nem működik ilyen mértékben, mert átcsap szuper sebességre.
Negatív tartományban pedig szintén furcsa, mert eleinte lassul majd gyorsul. Pl. hasamra ütöttem és a -1000-es sebesség valahol a 5 és 6 között van. -900nál egy helyben áll, a kettő közötti értékeknél meg van ahol alig halad, de a lába hipergyorsan jár.
Szóval megpróbálhatsz találni köztes értékeket (-1000,10 stb.) így jobban felosztani akár 16 részre is... jobbat egyenlőre nem tudok.