Pontos idő: 2024. 03. 29. 09:21:52

Időzóna: UTC + 1 óra




 Oldal: 1 / 1 [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Maker 2k fejlesztés
HozzászólásElküldve: 2010.09.18. 15:18 
Novice

Csatlakozott: 2010.09.16. 12:26
Hozzászólások: 6
Nah jó, ez elég durva kérdés lesz :D Nem tudok olyan változatról/patchről, bármiről, amiben a táblázatok (chipset, charset, faceset) jóval nagyobb képként funkcionálhatnak?

Konkrétan arra gondolok, hogy egy chipset áll 6*24 chipből (illetve kétszer ennyi a lower+upper miatt, ugye...) és természetesen mindig úgy jön ki, hogy elkezdek Inner-el megcsinálni egy szobabelsőt, és aztán kéne valami ami egy másik chipset-ben van benne... de mivel most elkezdtem egy teljes játékot, és én is a spontaneitás híve vagyok, nem tudom előre, hogy mire lesz szükségem. Ezért a kérdésem: Nem tudtok-e olyan változatról ami esetleg támogat többsoros chipset-eket (pl. 6*50 vagy ilyesmi. A 6 oszlop elég maradandónak tűnik, mert úgy van alapból megdizájnolva a maker, de a sorok száma talán változtatható, mivel az gördülősávban van.)

Remélem érthető a kérdésem, meg minden.
Előre is köszi!


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Maker 2k fejlesztés
HozzászólásElküldve: 2010.09.18. 15:26 
Warden
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46
Hozzászólások: 144
Találtam egy ilyen tutorialt és én sem tudok mást elképzelni:

remélem tudsz angolul :D

Two Chipsets in One Map

1)Introduction
This tutorial is really not the complexed you just need
to be thinking, and you need to know how to panoramas and
a little math, but the effect is awesome you have the ability
to use as many chipsets as you want in a single map, without
using the annoying change chipset... command event.
Things you should know:
a)a little math
b)how to use I Draw
c)some RM2K knowledge

2)Step One: Create the Map
The first step is to make your map using one of the chipsets
it should be more of your base chipset with the grass trees
maybe some houses it all depends on what your trying to do.
Once your finished that the tricky part comes in play:

3)Step Two: Do a Little Math
Once you've got your map finished open IDraw (any will do
but I totally recommend this) and make a new picture there
are two things you must make sure of before you make the
picture though:

A)It must have the same pallette of you first
chipset.
B)It must have the right length and width.

To find the right height and width open your maps properties
and find the X and Y of your maps size and use these two equations:
X * 16 = Map's width
Y * 16 = Map's height

4)Step Four: Copy and Pasting....
Now that you've got your IDraw picture open take off all the events
off your map and make your hero a blank character set. Then go to the
far left corner of the screen, then press PRINT SRCN. then open
your I Draw picture and paste the screenshot into your far right corner
then do it again this time start your character more in the top middle
of your map, keep doing this untail you've copied the whole map into your
picture. Then save your picture as a panorama. Open RPG Maker 2000
make a new map with the same height and width and make the panorama we just
made, your panorama. Then choose a new chipset and you've used 2 chipsets in one
map!

Remélem hasznos volt


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Maker 2k fejlesztés
HozzászólásElküldve: 2010.09.18. 15:56 
Novice

Csatlakozott: 2010.09.16. 12:26
Hozzászólások: 6
Jézusom.. Igen, tudok. Ez a megoldás.. elég.. low xD Mindegy, majd megoldom valahogy, de ez elég gány :D Mondjuk megoldásnak megoldás.. Van még kérdés, de inkább írom külön topicba, hogy az utókor könnyebben megtalálja.

Köszönöm a választ!


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Maker 2k fejlesztés
HozzászólásElküldve: 2010.09.18. 17:18 
Warden
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46
Hozzászólások: 144
Gány,de a maker arról szól,hogy minél Sufni tuningosabb megoldásokkal csináljuk a játékainkat :D


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Maker 2k fejlesztés
HozzászólásElküldve: 2010.09.19. 10:09 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.04. 23:24
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Shakuras
Off: Jelöld ki, hogy elolvasd xD Sufnituning forever! xD A Mobilom is az xD Születése pillanatában Sony Ericsson K800i volt a neve.
Most lángfestéses az oldala, a hátulján lángoló SE jel és vörös a billentyűfénye. Lecseréltem Softot is rajta, szóval tisztább a kameraképe és gyorsabban betölt, valamint a játékokból is jobban futtatja az igényesebbeket. (Galaxy on fire 2 a megváltozott memóriakezelés miatt másfél sec alatt tölt.)



_________________
Minél több a tilalom és a szabály, a nép annál szegényebb, minél több a fegyver, a nép annál nyugtalanabb, minél több a rendelet, annál nagyobb a felfordulás, minél több a törvény, annál több a tolvaj és a rabló. (Lao-Ce)
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Maker 2k fejlesztés
HozzászólásElküldve: 2010.09.21. 15:08 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.04. 23:24
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Shakuras
Megint jelöld ki xD
Az Off azt jelenti, hogy nem témába vágó szöveg xD De te meg sem próbálod árnyékolni/rejteni xD A Tied sem témába vágó xD



_________________
Minél több a tilalom és a szabály, a nép annál szegényebb, minél több a fegyver, a nép annál nyugtalanabb, minél több a rendelet, annál nagyobb a felfordulás, minél több a törvény, annál több a tolvaj és a rabló. (Lao-Ce)
Offline
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 Oldal: 1 / 1 [ 6 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

cron