Pontos idő: 2024. 03. 28. 16:29:02

Időzóna: UTC + 1 óra




 Oldal: 1 / 1 [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hős hozzáadása harc közben
HozzászólásElküldve: 2010.09.16. 12:33 
Novice

Csatlakozott: 2010.09.16. 12:26
Hozzászólások: 6
Sziasztok egy olyan dolgot szeretnék csinálni, hogy miközben folyik a harc, egy hős becsatlakozzon, amikor használom az egyik képességet. Odáig eljutottam, hogy a skil-ek között csináltam egy ilyet: Classification: Switch // ON Switch: 0001: csatlakozosskill // Available at: Field, Battle

Ehhez tartozó event:
Event Conditions: Switch (pipa) 0001: csatlakozosskill -ON // Event commands:
1. Message: xyz csatlakozott!
2. Change Hero's Party: (xyz) (Add)
3. Change Switch: Var[0001:csatlakozosskill] Switch OFF

Field-en tök jól működik, mert eltolom és csatlakozis a hős, de ha battle közben tolom el a skillt, akkor mintha semmitsem csináltam volna, továbbmegyünk és az ellenfél jön. Valakinek valami ötlet? Vagy írjam le részletesebben, esetleg screeneljek?

Előre is köszi!


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hős hozzáadása harc közben
HozzászólásElküldve: 2010.09.17. 10:14 
Warden
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46
Hozzászólások: 144
Üdv!
Szerintem screenelj,mert van egy sejtésem,de így sajnos konkrétat én sem tudok


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hős hozzáadása harc közben
HozzászólásElküldve: 2010.09.17. 17:05 
Novice

Csatlakozott: 2010.09.16. 12:26
Hozzászólások: 6
Szervusz! Köszönöm, de már megoldottam a problémám! Monster Party trigger-nél kellett játszadozni, így simán megy minden.

Új problémám viszont, hogy RPG MAKER 2000 (v1.05b és v1.85)-ben Van egy transparent event-öm, amiből szeretnék csinálni egy olyat, ami a chipset-emben van (egy virágot). Nem szeretném swap event-tel megoldani, inkább Move Event -> Change Graphic. De itt viszont nem jelennek meg a chipset grafikái. Ami ugye hülyeség, lévén alapból be lehet állítani chipset gfx-et az eventnek. Nem szeretném a chipset gfx-et karakterré átalakítani, mert sok időt vesz el, biztos van rá valami megoldás, hogy chipset-ből válasszam ki az event új kinézetét.
Köszi!


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hős hozzáadása harc közben
HozzászólásElküldve: 2010.09.17. 18:07 
Warden
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46
Hozzászólások: 144
Igen a monsternél akartam én is :D
És sztem kénytelen leszel karakterré csinálni,mert chipsetet nem lehet change graphic-al gondolom a 4 irány miatt.
A chipset nem tud mozogni ezért nem lehet állígatni gondolom.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hős hozzáadása harc közben
HozzászólásElküldve: 2010.09.18. 09:20 
Novice

Csatlakozott: 2010.09.16. 12:26
Hozzászólások: 6
Egen, hát ez rossz hír... azért köszönöm. Csak érted, olyan logikátlan, hogy alapból egy event nézhet ki chipset-nek, de change graphic-cal nem változtathatod azzá.. Mindegy, nem szerkesztgetem, megoldom swap-pel.

Köszi a helpet!


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hős hozzáadása harc közben
HozzászólásElküldve: 2010.09.18. 10:04 
Warden
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46
Hozzászólások: 144
Hát...Szívesen :)
Bár szerintem ez nem volt nagy segítség.Mindenesetre ha van még valami probléma,akkor
nyiss neki topicot és kérdezz bátran.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hős hozzáadása harc közben
HozzászólásElküldve: 2010.09.19. 16:59 
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:38
Hozzászólások: 4
Blint: többek közt ez is megoldható pl a Destiny Patch-csal. Van egy olyan benne, hogy lekérhető az upper vagy lower chipset száma (és be is állítható).

Példaként lekéred a virág upper értékét az x-y koordinátában, majd megjeleníted magadnak egy message boxban a v[1] értékét:

$v[1] = Map.Upper[X, Y]


pl az x-y-ban lévő virág értéke legyen 10002

Fenti kód már nem kell, illetve az x-y koordinátában lévő uppert is változtathatod arra amikor akarod. Beállításhoz csupán a kódban ennyit kell csinálnod:

$Map.Upper[X, Y] = 10002;


Így az X-Y koordináta upper-je meg fog változni arra, amit akarsz.



_________________
Mosolyogj - a holnap rosszabb lesz a mánál.
Offline
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 Oldal: 1 / 1 [ 7 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

cron