|
Pontos idő: 2024. 03. 29. 05:49:20
|
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák
|
|
|
|
Szerző |
Üzenet |
San
|
Hozzászólás témája: Re: A játék függetlenítése a MAKERTÓL Elküldve: 2009.08.29. 22:39 |
|
Én úgy tudom, hogy beimportálsz mindent file-t, amit használsz a játékban és utána átszerkeszted a RPG_RT.ini-t. RPG_RT.ini valahogy így néz ki: [RPG_RT] GameTitle=[title] MapEditMode=2 MapEditZoom=0
Be kell írni egy új sorba, hogy 'FullPackageFlag=1" (kis- és nagybetű számít). [RPG_RT] GameTitle=[title] MapEditMode=2 MapEditZoom=0 FullPackageFlag=1
|
|
|
|
|
Harvester
|
Hozzászólás témája: Re: A játék függetlenítése a MAKERTÓL Elküldve: 2012.12.04. 19:47 |
Csatlakozott: 2012.12.03. 21:31 Hozzászólások: 4
|
Üdv! Ez a VX Ace-nél hogy működik, csak mert ott sehogy sem tudom függetleníteni a játékot? Egy rövid játékot sem tudok elküldeni olyannak, akinek nincs fent az RPG Maker. Sír, hogy kell neki az RTP. A választ előre is köszönöm .
|
|
|
|
|
Grigor
|
Hozzászólás témája: Re: A játék függetlenítése a MAKERTÓL Elküldve: 2012.12.06. 08:03 |
Warden |
|
Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46 Hozzászólások: 144
|
Én konkrétan nem foglalkozok a VX szériával (ezek szerint kéne mostmár),de mihelyt elérhető lesz kedves kollégám,ő biztosan válaszol neked erre a kérdésre,mert ő már jártasabb az említett makerben. Elnézést,hogy ilyen soká kapod a választ.
|
|
|
|
|
Harvester
|
Hozzászólás témája: Re: A játék függetlenítése a MAKERTÓL Elküldve: 2012.12.06. 14:59 |
Csatlakozott: 2012.12.03. 21:31 Hozzászólások: 4
|
Köszönöm a hozzászólást és semmi gond, amikor tudtok válaszoltok . Ezzel a megoldással már én is találkoztam, de sajnos nem működött. Most az a kérdés, hogy ezt még akkor csináljam meg, mikor még nem készítettem a játékból exe-t vagy miután ki lett bontva az exe. De ha találok valamit egyből kiposztolom én is.
|
|
|
|
|
Harvester
|
Hozzászólás témája: Re: A játék függetlenítése a MAKERTÓL Elküldve: 2012.12.06. 15:19 |
Csatlakozott: 2012.12.03. 21:31 Hozzászólások: 4
|
Nah azt hiszem sikerült megoldanom a problémát. Amit beraktál képet az korrekt. Még az előtt át kell írni, hogy exe-t csináljunk a játékból. Még az exe készítés előtt a játék mappájába minden olyan file-t be kell rakni, amit használni fog a játék. Egyszerűen át kell másolni az RPG Maker mappájából. Ha ezzel megvagyunk, még az exe készítés előtt indítsuk el, a játék exe-jét és ha kijön egy hibaüzenet, akkor kiírja, hogy melyik file hiányzik. Így meg tudunk győződni arról, hogy mindent bemásoltunk, amit használ a játék. Mindezek után készítsük el úgy az exe-t ( játék adat tömörítése ) az RPG Maker-ben, hogy ne legyen kipipálva, hogy "RTP adattal együtt". Végül kicsit is lesz a játék, és nem kell hozzá RTP sem.
|
|
|
|
|
Grigor
|
Hozzászólás témája: Re: A játék függetlenítése a MAKERTÓL Elküldve: 2012.12.06. 15:56 |
Warden |
|
Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46 Hozzászólások: 144
|
Na,örülök,hogy sikerült. És én is tanultam valami újat Esetleg ha van még ilyen témád,megoszthatod velünk is,hátha még nem tudunk róla. Bár a programozás részben nem jeleskedem,de hátha tudunk segíteni,ha van valami probléma. Az illetékes sajnos egyelőre nem elérhető.
|
|
|
|
|
Harvester
|
Hozzászólás témája: Re: A játék függetlenítése a MAKERTÓL Elküldve: 2012.12.06. 21:41 |
Csatlakozott: 2012.12.03. 21:31 Hozzászólások: 4
|
Igen, de akkor ha jól tudom olyat is belerak amire nincs szükséged, és hát egy rövid játék esetén is akár 200 megás is lehet a játék. És kössz most arra álltam rá, előtte a 2000-el toltam.
|
|
|
|
|
Grigor
|
Hozzászólás témája: Re: A játék függetlenítése a MAKERTÓL Elküldve: 2012.12.10. 14:12 |
Warden |
|
Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46 Hozzászólások: 144
|
Én régivágású vagyok.Nameg olyan,mint rendszerek sosem volt az erősségem. Miért legyen új makerem,ha a tudásom még a régi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|