rpgmaker.hu http://rpgmaker.hu/ |
|
Tükör http://rpgmaker.hu/viewtopic.php?f=14&t=249 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | sobgames [ 2012.08.01. 11:07 ] |
Hozzászólás témája: | Tükör |
A tükröt hogy csinálhatom meg rpgbe? Hogyha elsétál valaki a tükör előtt, akkor látszódjon. |
Szerző: | Labs [ 2012.08.01. 12:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tükör |
Meg kell rajzolgatni ahhoz képest hogy melyik irányból megy a fószer, aztán move event-ezz, gondolom én de még nem csináltam ilyet. |
Szerző: | Sajátgép [ 2012.08.01. 14:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tükör |
Ha kisméretű tükör, akkor bizony külön grafikát kell rajzolni neki, azaz össze vágni a hős+tükör grafikáit, stb. Viszont nagy méretű tükörnél megcsinálhatod, hogy egy másik eseményt mozgatsz "mögötte", aminek ugyanaz a kinézete, mint a hősnek. |
Szerző: | sobgames [ 2012.08.01. 15:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tükör |
Nagy méretű tükör kéne. Nem tudnál írni egy részletes tutorialt? |
Szerző: | Sajátgép [ 2012.08.01. 17:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tükör |
Először is ugye megvan a tükröd. A lényeg, hogy a tükör része, átlátszó tehát, a default háttér ami szokott lenni a chipseteknél/charseteknél. (Egyébként belegondolva kis tükörnél is ugyan így mehet. D:) Majd beraksz egy eseményt a tükör mögé/, ha eseményekkel raktad be a tükröt, akkor viszont bekell protolnod. Edit: Hm, nem annyira egyszerű mint gondoltam. xD Nah ha vársz egy kicsit csinálok egy térképet neked szimulációnak. |
Szerző: | Sajátgép [ 2012.08.01. 18:08 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: Tükör | ||
Nah hozzá adtam a projektet, alap grafikát használtam, makerbe töltsd be és nézd meg. (őő, RPG 2k3-al vagy ugye? Ha, nem küldök egy képet róla. xD)
|
Szerző: | sobgames [ 2012.08.02. 10:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tükör |
Letöltöttem. Köszönöm, így már meg tudom valósítani. Thanx |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |