Pontos idő: 2018. 10. 21. 21:50:12

Időzóna: UTC + 1 óra




 Oldal: 1 / 2 [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.04.03. 23:52 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.28. 14:08
Hozzászólások: 11
Ingely&Leila

"Egy társ mindenek felett"

"Az év magyar rpg makeres játéka"

/2016/

Kép

Letöltés:

http://ingely.atw.hu/ingely.exe


Amennyiben félkészen, vagy hibásan jönne le a játék, úgy próbáljátok meg egy
későbbi időpontban letölteni, mert előfordulhat hogy éppen akkor
kerül fel a frissítés a tár helyre, miközben letöltitek. Emiatt csak az addig felért
tartalom fog letöltődni. A teljes file tömörítve kb. 375 mb. Általában az esti órákra
próbáljuk ezt időzíteni, hogy a letöltés ne okozzon problémát.


Ingely&Leila

all rights reserved


Becsült játék idő extra pontok nélkül, kb. 150-200 óra

Az esetleg felmerült kérdések, vagy az észszerű kritikák, észrevételek,
vagy ha csupán elakadtatok volna a játékban, feltehetőek
akár itt fórumon, vagy a lordmage120@gmail.com e-mail címen.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 14:01 
Warden
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.04. 10:46
Hozzászólások: 140
Látszik, hogy volt benne munka rendesen. Bár személy szerint nem vagyok oda a Final Fantasy klónokért (még az eredetiért se), mert már hányok a sablon dolgoktól, de ahogy olvastam, sok saját elemet tartalmazhat és sokat dolgozhattatok vele. Nem tudom, nézi-e még rajtam kívül a fórumot, de mindenképpen ajánlani fogom.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 14:31 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.28. 14:08
Hozzászólások: 11
Grigor írta:
Látszik, hogy volt benne munka rendesen. Bár személy szerint nem vagyok oda a Final Fantasy klónokért (még az eredetiért se), mert már hányok a sablon dolgoktól, de ahogy olvastam, sok saját elemet tartalmazhat és sokat dolgozhattatok vele. Nem tudom, nézi-e még rajtam kívül a fórumot, de mindenképpen ajánlani fogom.



Köszönjük szépen.

Reply:

Igazából a Final Phantazy val csak arra akartunk utalni, hogy ha netán
valaki nem ismerné az ilyen rpg makeres játékokat, nekik hivatott afféle
össze hasonlítási alap a harcrendszerről.
A stílus pedig hát a szerkesztő program sajátossága.
Mint ezt írtuk is, a játék a program alapjait mutatja be,
mint pl. az akkori Amnézia ahol szintén inkább a tartalom,
ami dominált a kusztom dolgok helyett.
Mi is inkább, erre helyeztük a hangsúlyt, noha vannak benne
külsős dolgok is mint pl scriptek, de mégis inkább ezek helyett a
játék időt helyeztük fő prióba, és a tartalmat,
vagyis garantáltan el lesz vele a játékos egy vagy két hétig, vagy
akár tovább is, ez persze függ mennyi időt tölt vele nyilván.
Való igaz az akkori Db sorozat több kusztomot tartalmaz,
viszont az első része játszhatatlanná vált már a
játék elején a lépésenkénti csaták miatt, és a hosszú és skipelhetetlen csata out-rók végett.
Az amnézia mindenképp e téren játékos barátabb volt, noha elszomorító
nekünk is, hogy közel húsz éven át ígérték az akkori Idővihart, ami ha jól emlékszem,
nem olyan rég jelentettek be hogy mégsem készül el, ami persze már korábban
sejthető volt, még írtunk is egy hsz. t erről a fórumukba.

Nos ezek a dolgok amik ösztönöztek igazából bennünket, a kísérletezésen kívül,
hogy valamiképp ezt életre keltsük, mivel külföldi oldalakon kívül, szinte valamennyi,
magyar oldal többek közt még a Db vagy a Moon is halott sajnos. No meg persze
az is hogy egy kedves ismerős jóvoltából hozzá juthattunk eme jó kis maker hez,
a vx ace hoz, az igazat meg vallva előtte nem tudtuk hogy ilyenek léteznek,
tehát a régebbi típusokat mi nem ismertük korábban.

Háát, dióhéjban ennyi. Szívesen válaszolunk ha kérdés merülne fel,
vagy netán ha esetleg elakadnátok a játékban.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.04.10. 10:36 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.26. 18:56
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Twisting Nether
Sziasztok, szia kedves ceresz.
Azért örülök, hogy így 2016-ban is még fellelhetőek magyar RPG Makeresek.
De hogy konstruktív maradjak, úgy tűnik a saját, soha el nem készülő játékomnak vetélytársa akadt, Izumonak.

A játék grafikája jó. Úgy értem a város grafikája. Jó a tileset, amivel dolgoztál.
Aztán azért van még mit gyomlálni a bugokból. Nem kevés akad. Rögtön a saját házunkba visszamenve az oktatókép fogad. Amit persze tovább nyomok, de okés.
A kaját az asztalon ahol megnyomom, úgy alakul át.
Az ajtók azért hiányoznak a házakról, télen fázhatnak az emberek.

Kimentem a főtérképre... A dizájn nem lett túlgondolva, sőt.. Én értem, hogy nem vagyunk túltápolva, de azért az, hogy egy 100 hp-s denevér jön ellenem, hozzám nem tud nyúlni, viszont én verek bele 500-at, az hétszentség. Valamint ez már rég kiment a divatból, hogy mész a nagy semmibe, és hirtelen megtámad a látszólag semmi. Utoljára az Emlékcsavarban találkoztam ilyennel (aztán lassan 15 éves játék), s már akkor is idegesített.

Börtönös rész sem volt rossz. A szövegek úgy azt mondom okésak, tehát helyesírásilag rendben vannak, viszont néha nagyon fogtam a fejem a kliséken, és az agyontekert mondandókon.

Első próbálkozásnak abszolút nem rossz. Ha kigyomláljátok a bugokat, rendbe szeditek egy picit a szövegkörnyezetet, akkor még ez a játék is lehet sokkalta jobb.
Mert támogatom az RPG Makeres próbálkozásokat :)


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.04.10. 13:46 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.28. 14:08
Hozzászólások: 11
gmen írta:
Sziasztok, szia kedves ceresz.
Azért örülök, hogy így 2016-ban is még fellelhetőek magyar RPG Makeresek.
De hogy konstruktív maradjak, úgy tűnik a saját, soha el nem készülő játékomnak vetélytársa akadt, Izumonak.

A játék grafikája jó. Úgy értem a város grafikája. Jó a tileset, amivel dolgoztál.
Aztán azért van még mit gyomlálni a bugokból. Nem kevés akad. Rögtön a saját házunkba visszamenve az oktatókép fogad. Amit persze tovább nyomok, de okés.
A kaját az asztalon ahol megnyomom, úgy alakul át.
Az ajtók azért hiányoznak a házakról, télen fázhatnak az emberek.

Kimentem a főtérképre... A dizájn nem lett túlgondolva, sőt.. Én értem, hogy nem vagyunk túltápolva, de azért az, hogy egy 100 hp-s denevér jön ellenem, hozzám nem tud nyúlni, viszont én verek bele 500-at, az hétszentség. Valamint ez már rég kiment a divatból, hogy mész a nagy semmibe, és hirtelen megtámad a látszólag semmi. Utoljára az Emlékcsavarban találkoztam ilyennel (aztán lassan 15 éves játék), s már akkor is idegesített.

Börtönös rész sem volt rossz. A szövegek úgy azt mondom okésak, tehát helyesírásilag rendben vannak, viszont néha nagyon fogtam a fejem a kliséken, és az agyontekert mondandókon.

Első próbálkozásnak abszolút nem rossz. Ha kigyomláljátok a bugokat, rendbe szeditek egy picit a szövegkörnyezetet, akkor még ez a játék is lehet sokkalta jobb.
Mert támogatom az RPG Makeres próbálkozásokat :)



Szia!
Kigyomláltuk:-)

Viszont ami a kifogásolt denevéreket illeti:
Ezeket az alap mobokat/szörnyecskéket/ mindössze betanulásnak szántuk, ezért is hagytuk
meg könnyebbre, /viszont ha lejjebb mész a mappon, ott a lány figyelmeztet hogy arra már erősebbek, sőt ha meg mérgeznek még fel is gyógyít egy pici xp mellett:) / hogy addig amíg el tud indulni a fő küldetésre, addig legyen egy pici lehetőség rá, hogy
magát a harc rendszert elsajátítsa a játékos, hisz ne feledd: abból kellett kiindulni hogy
még sohasem játszott az adott játékos ilyen fajta játékkal, persze nyilván aki Amnézián vagy Db-n nevelkedett, nekik picit unalmasabb lehet a bevezetés. A másik hogy csak azért látod hogy
100 hp s, mert extra ként mi ezt bele tettük egy scriptel, vagyis alapból ezt a játék nem
tartalmazza hogy lásd az ellenfél életerőt.
Hidd el később igen csak embert próbálóak lesznek a csaták, ahol még nekünk is néha
bele tőrt az a bizonyos, amikor épp teszteltük őket. Főleg a boss fightok, ahol
kizárólag csak megfelelő stratégiával ill. a társaddal való pontos össze hangoltsággal győzhetőek le, persze ez annak is a függvénye hogy mennyire szintezted fel magadat odáig.
Ami a lépés alapú csatákat illeti, mi is utáltuk, így erre kizárólag ezen a részen kerül sor, hiszen mi is tanultunk ebből hogy többek közt a Db első része épp ez miatt is vált játszhatatlanná már a játék legelejétől kezdve.
máshol mindig valós ellenfelek jönnek, amik sétálnak, vagy épp kergetnek, és minden esetben láthatóak is, kivéve persze némely speciális esetet, ahol a nehézség megkövetelt néhány láthatatlan ellenséget is.

Ami a szövegezést illeti:
Picit nehéz dolgunk volt, ugyanis 4 en formáztuk meg az adott szereplőket, akik a játékban
feltűnnek, és nem mindig volt sem egyet értés, sem pedig megfelelő össze hangoltság közöttünk a szereplők stílusát illetően.
Én, aki bizonyára kitaláltad Leilát alakítom a játékban, viszont a fő szereplő Ingely, vagy az Apuka ők egy teljesen más egyéniség voltak. Nehéz volt ezeket a különböző stílusokat optimálisan át ültetnünk, hogy illjen is az adott környezetbe. Próbáltuk lehetőség szerint komolyra venni ezeket,
de igyekeztünk picit szlengesebbre is venni, olyannyira hogy azért ne nyúljon át poén stílussá sem.

Mindenesetre örülünk, hisz ez az első oldal ahol kaptunk némi vissza jelzést,
holott több helyen is fent van, de tényleg halottak ahogyan ezt már mások is meg írták előttem.
Már azon kezdtünk el gondolkozni hogy át írjuk angol nyelvűre a játékot, és fel tesszük
valami külföldi oldalra, ahol még van némi keletje ezeknek a játékoknak.

Én azt javaslom ha még nem jársz annyira elöl, hogy mindenképp a friss verzióval kezd el:

http://ingely.atw.hu/ingely.exe


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.05.25. 19:04 
Novice

Csatlakozott: 2012.12.21. 03:24
Hozzászólások: 8
Köszi a játékot! Hétvégén biztos kipróbálom.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.05.26. 14:15 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.28. 14:08
Hozzászólások: 11
harakiri írta:
Köszi a játékot! Hétvégén biztos kipróbálom.


Szívesen:)
Rendben, jól teszed, reméljük tetszeni fog neked:)


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.06.11. 00:44 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.07. 23:32
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Shirokuma Cafe
Szia. Kipróbáltam a játékod, de elakadtam a legelején. Honnan tudom meg a könyvespolc számzárának kódját?



_________________
Nem novice, expert.
Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.06.11. 10:09 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.28. 14:08
Hozzászólások: 11
Panda írta:
Szia. Kipróbáltam a játékod, de elakadtam a legelején. Honnan tudom meg a könyvespolc számzárának kódját?


Játssz egy picit vele, mászkálj fejlődj, akkor menet közben is
könnyedén rálelsz, de némi help akkor:
A számsor első fele:
Ha elérted az ötös szintet, a házad fölötti ládát kitudod nyitni.
Ebbe less bele, miután kivetted az ötven goldot, egy karcolás jelzi
az első 3 számot.
A második számsor:
Mindössze adakozz a templomban a nővérnek, mire ő egy fura jelzést
talál, vagyis a másik 3 szám.


Offline
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: A társ
HozzászólásElküldve: 2016.06.11. 17:28 
Novice
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.07. 23:32
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Shirokuma Cafe
Értem. Azt hittem, hogy ez valami hirtelen az elején teljesítendő feladvány és csak azért nem tudom, mert nem figyeltem eléggé az intróra, de akkor nem ez a helyzet.



_________________
Nem novice, expert.
Offline
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 Oldal: 1 / 2 [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  

cron